'

Tisdag idag, vilket innebär två dagar kvar på 2009.. vart tog detta år vägen?! 2009 har iallafall varit ett väldigt bra år tycker jag. Har varit med om en massa bra saker, bland annat inledde jag 2009 med att fylla 18 år. Sedan har jag varit utomlands själv utan någon vuxen, haft mitt första riktiga sommarjobb haha, gått och blivit kär, varit i Barcelona med fotbollslaget och kikat Zlatan på Camp Nou. Det var väl höjdpunkterna på 2 lax 9 året ;) Så har väldigt, väldigt höga förhoppningar på 2010 nu! Fast antar att det kommer bli ett bra år, studentet närmar sig ju och det kan väl inte vara annat än någon höjdpunkt?! kommer dock att sakna MP, vi är bäst!! Har inte skrivit något om julen heller såg jag, vilket är en jättehöjdpunkt för många(?) och julen var det bästa jag visste när jag var liten, men iår, då hade jag faktiskt ingen riktig julkänsla.. det var inte det där pirret i magen kvällen före julafton, inte vaknade jag sådär tidigt på julaftonsmorgon heller, hmpf knepigt! Spelade iaf bingolotto och hade mys hemma hos babe den 23:e och visst vann jag ;) en hunka rikare! yey.. fast den fick J eftersom det var han som köpt lotterna hihi..Sen väckte han mig i skaplig tid på julafton och vi hade julklappsbyte, jag fick hugo boss parfymen och lotion av honom :) Sen åkte jag till mormor o morfar och käkade den traditionella julmiddagen, sedan lagom tills kalle skulle till och börja svidade jag om för att åka till jobbet och jobba, yes jag jobbade på julafton!! Men det var trevligt folk som var där så det var tjill, jobbade dock bara fram till  20:30. På kvällen åkte jag back till sura för att dricka och mysa med trevliga människor, en mycket bra julafton med mycket fina klappar, hade varit snäll i år igen ;) huhu
NYÅR vankas ju som sagt och hoppas på en mycket trevlig kväll, men det blir vad man gör det till i guess?!
HAPPY NEW YEAR ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0