Knocked me down

Ett tag sen :D men har faktiskt haft andra, roligare saker för mig än att skriva bloggis.. Umgåtts med mina bästa hihi.. Nu är det äntligen lov, så skönt! kan ju berätta lite saker jag gjort i helgen, torsdags var jag först med jossan, vi solade käkade kebbe och gick sedan hem till joakim, där kikade vi alla fyra på film och hade myse. sen hela helgen har jag spenderat med babe, sovit där sen i torsdags, blir nog lite tomt nu när jag ska sova själv inatt. men men =) har köpt klart alla julklappar nu nästan, ska nog in med jossan imorgon en sväng också! ÄNTLIGEN ska vi flytta från denna byhåla! skrev på papper idag och grejer, så imorgon bitti ska vi åka och kika på vårt nya hus :) hihi.. Förövrigt så leker life nu, är så glad bara! har även världens bästa mamma ♥ och vill ge en fet puss till jossan som är bäst! ♥  nej nu orkar jag inte skriva mer här, har viktigare saker för mig nu också (;

I never thought I'd be in love like this.


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0