Bad boys

Torsdag redan :D ihhhh. Denna vecka har jag endast varit i skolan en dag, och det var idag.. hur soft är inte det?! Har faktiskt insett att jag har bara 4 olika ämnen i skolan för tillfälle, historia, filmkunskap (jättejobbigt och se film varje fredag) religion och webbdesign (ännu jobbigare att sitta på face) hihi buusi. Har i princip bott hos min babe sen i söndags. Körde hans föräldrar till Arlanda i måndagsnatt, dom är just nu i egypten......... Så vi är hund och husvakt, har varit så mysigt... dock har jag fått skottat en massa snö och haft snökrig. men det är myse! hihiFredag imorgon vilket innebär utgång med bla Emelie som fyller 19 barr imorrn! GRÄTZ.. Sen är det party lördag också.. kan bli en rätt så great helg! Idag har jag även solat, lite röd jensan idag.... hmpf. Kom nyss hem från en promenix och nu ska jag gå och ta hand om mig och duscha och lite grejer! ha en trevlig helg ♥


nååh, ayia napa♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0