gloria

Hej sötisar!
Onsdag redan, veckorna bara springer förbi.. idag var jag ledig, välbehövligt :) har som vanligt inte allt för mycket på hjärtat.. igår kom jag hem från Joakim, där jag i princip bott nu den senaste veckan då vi varit både hus och hundvakt! Så inatt var det tråkigt och sova själv, enda bra var väl att jag fick ha mitt täcke för mig själv ;) hihi.. Helgen som varit var great, i Fredags blev det en impulsutgång med Jennie och Tilda, grymt kul kväll! Först var vi på bmb, sedan drog vi vidare på förkaka hos hofer, där det bjöds på duktigt med dricka! och sedan drog vi ner till slisk och dansade lite innan Joakim och John kom och hämtade oss :) lördags var det bara mys med J, söndags likaså.. fick med mig honom på boxningen, han var så duktig så! Nu ska jag upp och umgås lite med min kära mor innan min träning börjar, en timmes box med fotbollen! Sedan ska jag kika på match här i ramnäs.. Imorgon ska jag fika samt gå på stan med Jennie, alla ♥-ans dag på söndag ju, så ska handla lite! Ha en trevlig dag!

En puss till Jennie, du är great


s  o  m  m  a  r  nåååååååh

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi, puss sötisss s s s!

2010-02-11 @ 08:54:14
URL: http://jenniemandl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0