99 dagar kvar!!

Its the final cuntdown.. tjoho! nu är det tvåsiffrigt kvar till studenten, grymt skönt! 100-dagarsfesten igår var väl helt okej, började med lite förkrök här, sen vidare in till pluto :) helt okej kväll! MP07, TJALALALLALALALAAAAAA!  Och så finns det dom som har FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!! nej nog pratat om studenten ;)  Just nu sitter jag i morgonrock och har precis duschat, ska strax börja fixa mig sen ska jag och mamsen gå ner till systembolaget och köpa lite alkohol tills imorgon, då vi ska åka till Sandviken och kika på innebandy.. Sen senare idag blir det mys med mitt hjärta, han är bäst!  har inte så mycket mer och skriva faktiskt, mer än att jag tar studenten snart mohahahaha

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0